scapa schabrak

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare jupiter-judex
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 3 127
Status
Stängd för vidare inlägg.
J

jupiter-judex

funderar på ett scapa dressyr schabrak...vilken färg tror ni passar bäst till en mörkbrun häst(nästan svart).
den ljusare blåa eller gråa är väl snyggare än marint va?

Sv: scapa schabrak

Jag tror den gråa skulle bli :love:. Marin kan oxå vara snyggt men det blir ingen kontrast riktigt och jag gillar kontraster:)

nä jag gillar också marint men tror inte det kommer fram på honom så bra....svart är ju också en favorit men det fanns inte.
den bruna såg inte så snygg ut tyckte jag och beige fanns inte..annars gillar jag beige;)

har du sett det bruna på riktigt? på bilden tyckte jag den bruna färgen såg konstig ut....

någon som har kort när ni använder schabraken så man ser hur dom ser ut på?

grått leder nog än så länge:p inga bilder på dom?

Jag har ett grått och ett marint till mina mörkbruna hästar, gråa är snäppet finare:d

PICT2942.jpg

:eek: vilken jättebild!!!

jaja, där har ni hästen i alla fall...den större av dom;)

tror ni fortfarande grått?

Blått tycker jag bara funkar till skimlar.

Har själv en häst i samma färg. Beige, brunt och grått tycker jag funkar.

provar nog en grå då...
fast blått tycker jag allt passar också...den där ljusblå eller stone blå kanske den kallades tror jag också skulle passa.

jag personligen tycker inte att grått är fint på en brun häst. Svart häst är jättesnygg med grått på, men med ljus mule och mörkbrun kropp... njäää :p.
Men det är jag, om du tycker det är fint så varför inte? :)

åh, nu blev jag osäker:crazy:

vill nog även ha ett rutigt eurostar och står emellan brunt och marint.... passar han i brunt tror ni? jag har ju svart sadel och träns men det borde funka ändå va?

vilken färg tror du är bäst av scapa då?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 522
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 043
Senast: Sel
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 029
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka