schabrak med brodyr?

beauspirit

Trådstartare
som är snygga och inte tar så lång tid att få hem? skulle gärna vilja ha ett equiline men det tar så lång tid att få hem 2-4 veckor :(. hittar jag inget annat blir det ett HJs, har ett sånt som jag är nöjd med. men vore kul med nåt annat.
känns som jag letat överallt men någon som vet?

Sv: schabrak med brodyr?

Lillhästen har ju mias som de broderar på, men som du skrev är leveranstiden ganska lång, 2-4 veckor..
Annars är schabraken billiga där...280 kr exkl. brodyr...
Ridklubben hos oss broderar på schabrak, fast du får själv ta med ett schabrak, det kan ju vara ett alternativ som inte tar så lång tid och är billigare...om de gör så hos dej vet jag ju inte...

Precis, som Vimzis skriver så går det säkert att hitta någon som kan brodera åt dig om du lämnar in ett schabrak. Då kan du ju dessutom välja och vraka precis vilket schabrak som du vill ha. Sök efter brodyr på typ gulasidorna eller dyl.

jo mias hos lillhästen vet jag, men tar för lång tid typ :p. då kan jag likagärna beställa ett från equinet,ska ändå beställa ett Rhino vintertäcke därifrån men det är drygt att vänta :p
brodering av schabrak har vi i ridsportaffären här i stan, men inga snygga schabrak i de färger jag vill ha, att brodera på. ev att jag köper ett marinblått Mias med guld paspoal men det är så tråkigt :p har sådana ju och vill ha ett annat märke helst.

funderar annars på att ta ett Equiline marin med guldfläta, som finns inom normal väntetid, och sedan lämna in för brodyr i guld här hemma.
det skulle man ju kunna göra! vad smart :p. har ett sånt redan fast silverfläta och det passar ju inte till tävlingstränset haha :p.

men så blir det nog!

har du luvan och schabraket :p?

ponnyn har även flera olika equilinetäcken, fleece med hals, ullblandningstäcke, fodrat bävernylontäcke osv :p :galen: hehe men men tycker om märket! fast täckena har inte jag köpt, följde med honom som foderponny :). alla är i marin med grön-vitt kantband och vit brodyr med sponsorlogga. och så ett marin ridtäcke i ull från E.

han kommer även ha marin eskadron flexisoftskydd fram och marin kotskydd bak. jag har marin kavaj :angel:

men fiiin kommer han bli!

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för utemöbler? Vilket material och hur förvarar ni dem mellan säsongerna? Tar ni hand om dem på något sätt? Jag har aldrig...
Svar
17
· Visningar
945
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
993
Senast: Tualma
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
766
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 500
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31