palle

Trådstartare
Eftersom det denna vecka är 15 år sedan jag började handla i stans bästa ridsportbutik ska jag få möjlighet att köpa ett schabrak till jubileumspris.... :angel:

Märket heter MARK TODD ....

Visst har jag hört talas om märket...men det är allt.... :confused:

Så nu vill jag veta "allt" om dessa schabrak....

Färger t.ex.

Hållbarhet...

Sv: schabrak

Det finns täcken, transportskydd, benskydd osv. av märket Mark Todd.
Sakerna kostar en hel del, men kvalitén är verkligen därefter. :bow:

Jag har sett täcken från MT, samt transportskydd och även ett par dressyrskydd som jag snart ska Köpa. Alla sakerna är jättefina, av superkvalité. Täckena har mkt bra passform osv. Defnitivt bra grejer!

Jag har inga negativa erfarenheter av Mark Todd-grejer överhuvudtaget, utan bara Positivt!

Men jag visste inte ens att det fanns MT schabrak. Vilken butik är det som har dem?
Vad kostar de till ordinariepris?

www.topequestrianwear.com finns MT-täckena, transportskydd m.m. med, men inga schabrak och benskydden finns tyvärr inte heller med där.

har aldrig sett ett schabrak från Mark Todd, men genomgående så är det hög kvalité på grejjerna.

En av ridshoparna här i stan har MT-schabrak i sammet med passpoal. Jättesnygga och verkar vara av bra kvalitet. Har sett dem i grönt, blått, vinrött, svart och grått och ångrar att jag inte slog till när affären hade en kampanj och sålde dem billigare. Jag har tre täcken från MT och är kanonnöjd med allihop.

Vilken affär var det? Och vilka modeller (dvs. allround, dressyr osv..) fanns det?
Jag är på jakt efter ett dressyrschabrak!
Det låter mkt intressant för min del och införskaffa ett sådant, alla andra MT-produkter
som jag har sett har jag också tyckt mkt om! :) Och vad kostar ett sånt schabrak till ord. pris?

Det blir ett allroundschabrak....

Färg beror på vad som finns inne....

Priset blir < 200:-, vad ord pris är har jag inte den blekaste aning om....det dubbla kanske??

Mycket mer vet jag inte förräns jag kommer dit....spännande :)

Jag tror att det var hos Vapencentralen här i Kalmar som jag såg schabraken. Allround- och dressyrmodeller, tror jag. Ordinarie pris? 300?

Jag har sett Mark Todd på Eko och på Eriks hästshop och jag var ju inte imponerad... Utseendemässigt och kjvalitetsmässigt liknar de de billiga schabraken du köper på Gekås för 80 :-... Var nåt sammetsliknande material.

Priset på Eriks var ca 250:-

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 295
Senast: mars
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 224
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 211
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 406
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka