Schipperke pris??

• Hundavel & Ras
  • Trådstartare Trådstartare isan_love
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 10 758
I

isan_love

hej! Min syster funderar på att köpa en hund och är lite inne på att köpa en Schipperke :) men vi har försökt kolla runt lite men är svårt att hitta annonser på dem:( så det jag undrar är vilka bra annonsidor finns det? (och kennlar) och hur mycket kostar en valp ungefär?

hoppas någon kan hjälpa mej! :D:bow:

Sv: Schipperke pris??

okej tack för tipset :) men vet du hur mkt dom brukar kosta? :)

Jag har en schipperke. Dem ligger ganska varierande i pris beroende på linjer. I nuläget skulle jag tippa på nånstans imellan 10 000-14 000 för en bra hund. :)

hej kolla på schipperkeringen under valphänvisning en schipperke ligger mellan 11-15.000 tusen ungefär.. mer eller mindre..

Liknande trådar

Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 089
Senast: Digbil
·
Hundhälsa Jag bor på landet i Östergötland (inte runt Linköping eller Norrköping, utan på landet utanför en liten tätort), och har tre hundar...
Svar
13
· Visningar
826
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 994
Senast: ildiko
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 677
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår