screencapture på htc

Sv: screencapture på htc

ja men samsungen var det knappen mitt på vilket såklart gjorde att man tog hipp som happ men ibland är det bra att kunna.. Har lustläst den utökade instruktionsbibeln:D som ändå var hälften av ijfånens

ja men samsungen var det knappen mitt på vilket såklart gjorde att man tog hipp som happ men ibland är det bra att kunna.. Har lustläst den utökade instruktionsbibeln:D som ändå var hälften av ijfånens

Å är det ngen som vet???

jag listade ut det i dag!

Tryck in knappen uppepå (den som släcker/tänder skärmen och slår av på telefonen) samtidigt som du trycker in "home" knappen (det lilla huset) ! :D

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 296
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
997
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 043
Senast: Enya
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka