Script för färgbyte på sajten

Basilika

Trådstartare
Har någon tillgång till ett script där man kan byta utseende på sajten, med olika färgkombinationer?

Jag skulle så gärna vilja ha det i idrottsföreningens färger, som jag ska göra en hemsa åt :)

Sv: Script för färgbyte på sajten

Eeh... exakt vad är det du vill göra? Förstår inte riktigt, vad ska skriptet ha för funktion??

Svårt att beskriva och jag har inget exempel heller.

Men på en del sajter kan man trycka på olika "knappar" och då får man sajten i olika färgkombinationer, t ex blått, rött eller gult tema.

Precis :bow:

Och jag som spenderade halva kvällen där igår letandes men inte såg något :smirk:

En bifråga.. Är du något sådär inläst i CSS? :smirk:

För går att göra så mycket bättre med CSS..

Liknande trådar

IT & mobiler Jag skulle vilja - snabbt och enkelt - fixa en hemsida till mitt författarskap och mina böcker. Utan att det kostar en förmogenhet och...
Svar
5
· Visningar
331
Senast: Saigon
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
Hundhälsa Har ett stycke kräsen hund som är tämligen ointresserad av mat. Vi har provat alla möjliga olika varianter för att få han att äta men... 2
Svar
25
· Visningar
2 030
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 250

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka