Basilika Trådstartare 19 Apr 2005 #1 Har någon tillgång till ett script där man kan byta utseende på sajten, med olika färgkombinationer? Jag skulle så gärna vilja ha det i idrottsföreningens färger, som jag ska göra en hemsa åt
Har någon tillgång till ett script där man kan byta utseende på sajten, med olika färgkombinationer? Jag skulle så gärna vilja ha det i idrottsföreningens färger, som jag ska göra en hemsa åt
F fredde 19 Apr 2005 #2 Sv: Script för färgbyte på sajten Eeh... exakt vad är det du vill göra? Förstår inte riktigt, vad ska skriptet ha för funktion??
Sv: Script för färgbyte på sajten Eeh... exakt vad är det du vill göra? Förstår inte riktigt, vad ska skriptet ha för funktion??
Basilika Trådstartare 20 Apr 2005 #3 Sv: Script för färgbyte på sajten Svårt att beskriva och jag har inget exempel heller. Men på en del sajter kan man trycka på olika "knappar" och då får man sajten i olika färgkombinationer, t ex blått, rött eller gult tema.
Sv: Script för färgbyte på sajten Svårt att beskriva och jag har inget exempel heller. Men på en del sajter kan man trycka på olika "knappar" och då får man sajten i olika färgkombinationer, t ex blått, rött eller gult tema.
Zaga 20 Apr 2005 #4 Sv: Script för färgbyte på sajten Något sånthär? Byta bakgrundsfärg på www.webdesignskolan.se
Basilika Trådstartare 20 Apr 2005 #5 Sv: Script för färgbyte på sajten Precis Och jag som spenderade halva kvällen där igår letandes men inte såg något :smirk:
Sv: Script för färgbyte på sajten Precis Och jag som spenderade halva kvällen där igår letandes men inte såg något :smirk:
W well_what_the_hell 21 Apr 2005 #6 Sv: Script för färgbyte på sajten En bifråga.. Är du något sådär inläst i CSS? :smirk: För går att göra så mycket bättre med CSS..
Sv: Script för färgbyte på sajten En bifråga.. Är du något sådär inläst i CSS? :smirk: För går att göra så mycket bättre med CSS..
Basilika Trådstartare 22 Apr 2005 #7 Sv: Script för färgbyte på sajten Litegrann, vad har du för ideer?