scrollar ner av sig själv!!

alenchik

Trådstartare
Min laptop har gett upp total! Jag har ett mycket mycket jobbigt problem med datorn nu som gör att jag kommer slänga den om ingen vet hur det ska lösas... Den scrollar, och scrollar och scrollar, i all evighet!! Får inte stopp på scrollandet och det går inte att använda datorn alls när den väl börjar scrolla!! Jag kan heller inte tex korrigera min tex för då skrollar den till starten av texten. Vad är problemet? jag har testat både med och utan mus.

Sv: scrollar ner av sig själv!!

En vild gissning, ett riktigt långskott, men: Hur sitter batteriet? I vissa datorer kan batteriet svälla med tiden och då ligga och trycka mot touchpaden. Prova ta ut batteriet och kontrollera att det inte är ett så enkelt fel till att börja med. :)

Sv: scrollar ner av sig själv!!

Batteriet sitter ovanför touchpaden. Kan det påverka trots det?

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 820
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 801
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
14 265
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 592
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III