scrollen på musen

Dreama

Trådstartare
Det verkar som om min scroller inte riktigt funkar på musen, den verkar automatiskt kontrollera ljudvolymen istället för att dra upp å ner sidorna om ni förstår. Någon som vet hur jag kan ändra på det? Försökt kolla kontrollmenyn på musen och ljudet men kan inte se vad som är fel.... Hoppas någon kan hjälpa mig, otroligt irriterande att inte kunna använda scrollen!

Sv: scrollen på musen

kommit fram till att det är nått med musen att göra, samma problem om jag byter dator.... fan, köpte den utomlands osäker om jag ens har manualen :crazy:

redan kollat där :( måste nog försöka hitta manualen, var nu den ligger, hemma lr på andra sidan jorden...

HA, hittade manualen :bump:

Var visst en knapp som jag skulle hålla intryckt i 3 sek, sen blev det normala inställningar igen.

Tack för hjälpen ändå!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
746
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 167
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 901
Senast: Derivata
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 623
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet