Lilla_momma

Trådstartare
Vad tycker ni om deras läder? Framför allt tyglarna. Jag har små händer, behöver tunna mjuka tyglar.

Tyglarna som följde med mitt träns från SD Design är ett par vävribbtyglar, standardbreda dvs för breda för mig iallafall. Men det är sällan jag använder tyglar som följt med nått träns utan byter alltid till några jag valt själv.

Läderkvaliten på själva tränset är helt ok fö priset. Haft mitt ett år nu och det är fortfarande fint, som nytt.

Liknande trådar

Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: NilHe
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
888
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝 På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Svar
9
· Visningar
619
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
235
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka