SD-politiker skriver anonymt på hatsajter

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare annan1
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 910
  • Visningar Visningar 42 358
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SD-politiker skriver anonymt på hatsajter

Jag citerar dig: jag upplever att du uppträder som en SD-anhängare
Och nästa citat:jag har aldrig kallat dig anhängare av SD:D:D:D

Det säger allt, vilken nivå din diskussion ligger på.....

Nej, din reaktion säger allt om din läsförståelse.

Hon uttrycker sig mycket tydligt, men du läser ju inte ordentligt.

Ja det säger mycket om din nivå, här säger jag vad jag upplever att du uppträder som en SD-anhänger, inte ett ljud om att du är en anhängare och så fyller jag på att jag inte vet om du är det vilket du missar att citera.

Senast ändrad:

Det är ju inte första gången du inte vill ta in att vi här bildar oss en uppfattning om dig utifrån vad du skriver. Är det verkligen en överaskning? Fattar du verkligen inte att alla runt omkring oss gör sådana bedömningar hela tiden?

Det handlar inte om att bevisa något.

Det är ju inte första gången du inte vill ta in att vi här bildar oss en uppfattning om dig utifrån vad du skriver. Är det verkligen en överaskning? Fattar du verkligen inte att alla runt omkring oss gör sådana bedömningar hela tiden?

Det handlar inte om att bevisa något.

Finns det ngt annat sätt att bilda sig en uppfattning ,än att utifrån vad en person skriver på forumet?

Jag frågar i all enkelhet, vad har jag skrivit som gör att jag skulle vara SD medlem, och var har jag skrivit det.
Eftersom all information finns här, nedskriven.

Så jag hävdar återigen, Gör din bedömning utifrån det jag skrivit, inte utifrån det du tror att jag skrivit.

Som exempel, var har jag försvarat SD;s åsikter?

Detta måste du skilja från ett försvar för att SD, V och andra stollar ska ha rätt att framföra sina åsikter.:sneaky:

Visst.
Och anledningen att du stör dig så mycket på kritik och vägrar ta in andras argument är att du innerst inne vet att vi har rätt.

Nu orkar jag inte lägga mer av min idag väldigt dyrbara energi på dig. De flesta andra som läser begriper.

Vad du inte tycks kunna göra är att skilja på ett försvar av rätten till en åsikt och ett försvar av en åsikt.. och dä ä en jäla skillnadO_o

Ja det säger mycket om din nivå, här säger jag vad jag upplever att du uppträder som en SD-anhänger, inte ett ljud om att du är en anhängare och så fyller jag på att jag inte vet om du är det vilket du missar att citera.

Jaja du säger det, att jag uppträder som en SD:anhängare..bara för..vadå?

Då kan du ju beskriva vad det innebär.

:D

Men hur självupptagen kan du vara?

Menar du att vi ska förklara för dig varför vi uppfattar dig som vi gör, och sedan dessutom läsa dina inlägg en gång till för att sammanställa citat som styrker vår uppfattning?

Är det så samtal fungerar där du kommer från?

Du framstår helt enkelt som en rätt uppblåst typ som alltid måste ha rätt och som under storstilade paroller ständigt träder till den mest korkade extremhögerns försvar.

Om du vill framstå annorlunda, kan du ju helt enkelt skriva annorlunda.

Men hur självupptagen kan du vara?

Menar du att vi ska förklara för dig varför vi uppfattar dig som vi gör, och sedan dessutom läsa dina inlägg en gång till för att sammanställa citat som styrker vår uppfattning?

Är det så samtal fungerar där du kommer från?

Du framstår helt enkelt som en rätt uppblåst typ som alltid måste ha rätt och som under storstilade paroller ständigt träder till den mest korkade extremhögerns försvar.

Om du vill framstå annorlunda, kan du ju helt enkelt skriva annorlunda.

Jag tar mig friheten att citera mig själv från den här tråden:
Det är därför jag föraktar BÅDE SD och V.
För båda partierna är för mig efterföljare till något av det mest avskyvärda mänskligheten frambringat i politisk väg.
Deras vanliga medlemmar lyfter ibland på förlåten och låter oss andra ana vad man inom skål och vägg står för i dessa partier. När detta sker blir dessa betydelselösa bondeoffer som partier raskt tar avstånd ifrån

Skulle en som "uppträder som en SD-anhängare " skriva detta?

Eller som det framkommer i det du skriver, att den där jävla typen är så dum och tycker inte som vi alltså kan jag skylla honom för i stort sett vad som helst

Jadu, det liknar klassikern "Jag är inte rasist men...". Ävenså jag läser att du skriver att du inte är anhängare av SD men vi är rätt många som lik förbenat tycker att du uppträder som en. I många trådar.

Jag tar mig friheten att citera mig själv från den här tråden:
Det är därför jag föraktar BÅDE SD och V.
För båda partierna är för mig efterföljare till något av det mest avskyvärda mänskligheten frambringat i politisk väg.
Deras vanliga medlemmar lyfter ibland på förlåten och låter oss andra ana vad man inom skål och vägg står för i dessa partier. När detta sker blir dessa betydelselösa bondeoffer som partier raskt tar avstånd ifrån

Eller som det framkommer i det du skriver, att den där jävla typen är så dum och tycker inte som vi alltså kan jag skylla honom för i stort sett vad som helst

Som vanligt skall du vrida diskussionen till att handla om dig själv. Tala om att vara självupptagen.

Sen förstår jag inte varför V skall dras upp i varenda tråd även om tråden handlar om något helt annat.

Som sagt, det är vad du sammantaget skriver i inlägg efter inlägg och tråd efter tråd som ger bilden av hur du är. Det enda som kan få folk att ändra uppfattning är om du ändrar hela din framtoning på på forumet. Det kommer dessutom att ta tid att övertyga folk.

Ja, det är fullt förenligt. Ungefär som alla de rasister som inleder sina utläggningar med att de "inte är rasister, men...".

Flertalet SD-sympatisörer på det här forumet verkar ju förneka det.

Nu tror jag för all del inte att du röstar på SD, men det hindrar inte att du ofta uppträder som om du sympatiserar med dem. Du har ju genomgående väldigt bråttom med att komma till just SD:s försvar.

Som vanligt skall du vrida diskussionen till att handla om dig själv. Tala om att vara självupptagen.

.

golit hävdar att han är ännu mer självupptagen och att alla trådar egentligen borde handla om golit

Ja, det är fullt förenligt. Ungefär som alla de rasister som inleder sina utläggningar med att de "inte är rasister, men...".

Flertalet SD-sympatisörer på det här forumet verkar ju förneka det.

Nu tror jag för all del inte att du röstar på SD, men det hindrar inte att du ofta uppträder som om du sympatiserar med dem. Du har ju genomgående väldigt bråttom med att komma till just SD:s försvar.
Ja att en person börjar "sänka" sitt parti inför galgen, de må vara hänt. Men jag har ett otal gånger uttalat mitt förakt för både SD och V(pk)..så det påståendet håller inte.

Och återigen, jag försvarar inte SD men väl SD;s och V;s rätt att ha och framföra sina åsikter. Den insikten är lite mer krävande eller hur:D
Vid en snabb blick så verkar försvaret av rätten till en åsikt vara likt försvaret av åsikten
Jag säger bara följande, att hävda att sd:s partiprogram är rasistiskt håller inte riktigt(eftersom ett sådant program är olagligt i Sverige), lika lite som att säga att V;s är kommunistiskt. Men var och som hänger det minsta vet att vissa SD medlemmar uppträder som rasister och att vissa V medlemmar uppträder som kommunister.

Så återigen insikt istället för åsikt:D

Som sagt, det är vad du sammantaget skriver i inlägg efter inlägg och tråd efter tråd som ger bilden av hur du är. Det enda som kan få folk att ändra uppfattning är om du ändrar hela din framtoning på på forumet. Det kommer dessutom att ta tid att övertyga folk.

Så om jag i tråd efter tråd hävdat att jorden är rund och du sägar att du får intrycket att jag säger att jorden är platt...vem tror du då gör en missbedömning:D:D

Sen förstår jag inte varför V skall dras upp i varenda tråd även om tråden handlar om något helt annat.
Diskussionen handlar om principer
Rätten till en åsikt
Rätten att framföra den
Rätten att själv avgöra om den ska vara publik.

Den rätten ska du ha vare sig du för fram en åsikt färgad av SD eller av V(pk)

Att den nu senast handlat en del om mig o min inställning beror på vissa missförstånd. En del inser inte skillnaden mellan att försvara rätten till en åsikt och att försvara en åsikt.

Jadu, det liknar klassikern "Jag är inte rasist men...". Ävenså jag läser att du skriver att du inte är anhängare av SD men vi är rätt många som lik förbenat tycker att du uppträder som en. I många trådar.

Om du pekar på var jag försvarar rasism må de vara hänt.

Problemet för din argumentation är ju att jag INTE försvarar rasism.

Vad jag försvarar är individers rätt till en egen åsikt.

Du har enligt mig rätt att vara rabiat Stalinist, inbiten nationaldemokrat eller vanlig gråsosse. Så länge du följer de lagar vi har i Sverige.

Gör den åsikten mig till en sverigedemokrat så bör du nog ta en en kurs i både demokrati o läsförståelse

En enkel fråga, anser du att SD eller V har rätt att arbeta och framföra sina åsikter.
Svarar du ja på den frågan så är du enig med mig. Gör det dig till en sverigedemokrat eller kommunist? Inte i mina ögon.

Svarar du nej, så är du ju en förkämpe för odemokratiska inställningar och skulle kunna platsa i någon av ytterlighetspartierna
Du behöver inte svara men fundera en stund skadar inte

Senast ändrad:

Så om jag i tråd efter tråd hävdat att jorden är rund och du sägar att du får intrycket att jag säger att jorden är platt...vem tror du då gör en missbedömning:D:D

Du som ställer frågan, den visar på att du har noll koll på vad vi menar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 601
Senast: alazzi
·
Äldre http://www.expressen.se/nyheter/gavleimam-var-med-i-hemlig-jihadist-grupp/ Det jag länge antagit och gissat mig till har nu även... 15 16 17
Svar
326
· Visningar
18 987
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur