Se att jag kollat instagram/iconosquare

Monkie

Trådstartare
För att göra en lång historia kort så har jag då och då googlat ett instagramnamn med @Monkie (ja inte det namnet, men så), och via Iconosquare gått in och tittat på personens bilder.

Jag har själv inte instagram så vet ej hur det fungerar. Men ibland är man ju inloggad på google där jag söker ifrån via sitt gmail på något vänster.

Kan denna person se att jag varit inne? Typ "gmailkontot med mailadress @Monkie har varit här".

Nej, det kan man inte :)
På instagram kan du bara se när någon gjort något aktivt, dvs gillat eller kommenterat, och då bara om denne har ett registrerat konto.
Du kan kika vidare utan risk för upptäckt, så länge personen har ett öppet konto :)

Nej, det kan man inte :)
På instagram kan du bara se när någon gjort något aktivt, dvs gillat eller kommenterat, och då bara om denne har ett registrerat konto.
Du kan kika vidare utan risk för upptäckt, så länge personen har ett öppet konto :)
Haha, tack :o //Nyfiken i en strut :angel:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 425
Senast: Johanna1988
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 269
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9... 2
Svar
22
· Visningar
2 438
Senast: Luktpion
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 730
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka