Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jupp! Och så finns ju brorsan Kotten som tillsammans med Konrad bildar bröderna KK som gärna hoppar på Tant Barbro dårå...
Konrad och Kotten är Achatina Fulica, Tant Barbro är en Achatina Iredalei :-)
Jupp, de är väldigt lättskötta. Bara att duscha av, mata och hålla koll på typ :-)
Ja du... Tittdjur, sällskapsdjur, vad man vill. Mina är fullvärdiga husdjur, de är mycket mysigare än man tror och det är enormt skönt med massage när de glider över handen...
Joho, min Konrad (på snyggingbilderna) är faktiskt rätt kelig. Iaf om man jämför med Kotten och Tant Barbro :P
Hehe om det ändå gick också... Själv kan jag inte ta närbilder på de, de är för små. Jag tar en bit ifrån och så beskär jag i datorn *känner mig smart*
Hästnyheter På torsdag börjar en fyradagars tävling i hästhoppning arrangerad av Värnamobygdens Ryttarförening. En tävling med närmare 400 deltagare...
Hästmänniskan Avbokade provridningen, det kändes inte riktigt bra och egentligen vill jag ju ändå ha ett sto…
Pratade länge med en fjordhästuppfödare...