Se raderade sidor

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Ammon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 031
A

Ammon

Vad sjutton är det man ska skriva i adressfältet för att få upp tidigare besökta hemsidor? Även om man raderat dom alltså... Var in på en super bra sida för ett tag sen, tidigare raderas automatiskt, och nu kommer jag inte på sidan!!

Sv: Se raderade sidor

Tack... men alltså det ska finnas något man kan skriva i adress fältet så dyker sidorna upp..

Sv: Se raderade sidor

Kan det vara något i stil med about:history eller about:cache. Om det fungerar och vad som händer beror nog på vad du har för webbläsare.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 492
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Idag har det gått 29 år sedan denna sida först blev tillgänglig på internet. Först, lite om vad som hänt det senaste året: Jag har som...
Svar
4
· Visningar
1 495
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 265
Senast: NilHe
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
3 084
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka