Second life

Sv: Second life

Måste man inte ha en ganska ny dator för att det ska fungera hjälpligt?

Jag sitter ju på windows 2000 liksom på min smurfdator....:angel:

Har funderat på att skapa ett konto där men det blir liksom inte av.

Tänk om buke hade varit en virtuell värld av hästgårdar där man kunde gå runt och mingla :)

Haha!

Gunnar!!!!!! Gunnar!!!!!!!!

/KT

Sv: Second life

Det skulle kunna beskrivas som en blandning mellan The Sims och World Of Warcraft. Det är alltså som att spela Sims, men du integrerar med andra spelare. :)
http://secondlife.com/

Har inte testat själv än.

Det går inte jämföra med WoW imo. WoW har en snuskigt mycket högre budget och utvecklas med en rasande fart. De rättar dessutom till buggar och brister rätt fort. Har svårt att tro att det lirar i samma liga som Blizzards största pengakossa. Nog för att det är stort.

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 326
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 052
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Svensk Travsport går in som ny sponsor till stiftelsen Life After Racing. Avtalet, som sträcker sig över tre år och innehåller flera...
Svar
0
· Visningar
55
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
998
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka