Secret Easterbunny 2021

Kan ha varit nån form av säkerhetsdeklaration också.
Tulldeklaration innehåller även info om värdet på innehållet etc.
Men vad vet jag, försökte bara vara rolig eftersom jag vet att det är skillnad nu.
Jag trodde att du undrade på riktigt, och det fick mig att undra också bara. 😅 Jag litar på att de håller mig rätt på postkontoret här, de är hemskt rara.
 
Jag trodde att du undrade på riktigt, och det fick mig att undra också bara. 😅 Jag litar på att de håller mig rätt på postkontoret här, de är hemskt rara.
Det gör de säkert.
Men tänkte att det var en ska som kunde gå fel då det är nytt 😇. Någon ska väl skicka till dig också 😁.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Snart har jag nog velat klart om jag ska anmäla mig eller inte 😇.
Tänkte först, jag orkar inte fixa med det. Men nu börjar det nog väga åt andra hållet 😁.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Anmälda:
1. BigBunny - Nixehen
2. Cili
3. Snurrfian
4. lil-sis
5. Gul_zebra
6. Sonic76
7. Calmiche
8. Silvergirl
9. Piglet82
10. Ramona
 
Snart har jag nog velat klart om jag ska anmäla mig eller inte 😇.
Tänkte först, jag orkar inte fixa med det. Men nu börjar det nog väga åt andra hållet 😁.
Jag är som du velar fram och tillbaka. Tycker ju att det är jätteroligt, men just nu är det så mycket med allt annat.
 
Jag är som du velar fram och tillbaka. Tycker ju att det är jätteroligt, men just nu är det så mycket med allt annat.
Jag har inte supermycket sådär. Bara noll energi, så bra att jag har lite tid att bestämma mig. Energin kan ju dock bero på att jag haft småont i halsen hela helgen o veckan.
Covidtest negativt fick jag veta idag..
Så kanske fel vecka att bestämma sig 😇.
 
Anmälda:
1. BigBunny - Nixehen
2. Cili
3. Snurrfian
4. lil-sis
5. Gul_zebra
6. Sonic76
7. Calmiche
8. Silvergirl
9. Piglet82
10. Ramona
11. Barbabelle
 
Sista veckan för anmälning nu. Kom igen, några fler deltagare ska vi väl kunna skrapa ihop? :D
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Anmälda:
1. BigBunny - Nixehen
2. Cili
3. Snurrfian
4. lil-sis
5. Gul_zebra
6. Sonic76
7. Calmiche
8. Silvergirl
9. Piglet82
10. Ramona
11. Barbabelle
12. Fraggel_tess
13. quarterranchen
 
Anmälda:
1. BigBunny - Nixehen
2. Cili
3. Snurrfian
4. lil-sis
5. Gul_zebra
6. Sonic76
7. Calmiche
8. Silvergirl
9. Piglet82
10. Ramona
11. Barbabelle
12. Fraggel_tess
13. quarterranchen
14. LittleJohn
 
Snön gloppar från taket, dagarna blir längre och talgoxen sjunger sin vårsång utanför fönstret. Det vädras vår i luften och vad passar då bättre än en omgång Secret Easterbunny för att pigga upp lite extra i dessa pandemitider?
Så på allmän begäran är den här, årets omgång om påskleken. Ni kan reglerna, men jag drar dem igen för alla nya som vill haka på - och för alla som (likt jag själv) lider av dåligt minne. :D

Regler:

1
. Anmälan sker i pm till BigBunny - @Nixehen

2
. Din anmälan skall innehålla:
  • Buke-nick
  • Namn
  • Adress
  • Mobilnummer och/eller mailadress för avi
  • Fem ledtrådar om dig själv som kan underlätta för din hare i jakten på presenter. - tex: Hängivet fan av Gurra Bunker, Samlar på konservöppnare, Äter bara gröna M&M's, Passionerad marsvinsavlare och Har en tam giraff som heter Ralf.
  • Ev. Allergier
  • Om du kan tänka dig att skicka utomlands
3. ALLA paket SKALL skickas SPÅRBART med POSTNORD. Jag har helt enkelt inte tid, lust och ork att jaga paket hos olika fraktbolag. Jag rekommenderar Skicka Lätt som enkelt bokas online och sedan skriver du ut fraktsedeln hemma ELLER får den utskriven hos ombudet. Plättlätt.

Önskemål från Big Santa är att ni skriver all info i ett och samma pm, glömmer ni något så skriv ett nytt med all info samlad. Det underlättar massor för mig när jag sedan ska skicka ut er info till era harar. :bow:


4. Lägg INTE till era namn i listan, det gör jag så fort din anmälan är godkänd. Annars strular det till mina papper.

5. Sista anmälningsdag är den 28 Februari kl. 19.00

6. Sista skickdag är den 21 mars

7
. Minsta värdet på presenten är 100kr + porto - Någon övre gräns finns inte, men som vanligt vill jag påminna om att det inte är en tävling i dyrast present, utan en rolig grej för att förgylla någons vardag lite extra.

8. Alla paket skall vara inslagna och paketet får gärna innehålla någon form av ledtråd om vem du är så att ditt offer sedan har en chans att gissa vem du är! Alla som anmäler sig ska också vara med även efter öppning i själva gissningsleken.

9. Ingen paketöppning innan Påskafton, punkt slut. :cautious:

10
. För den som vill vara extra hemlig går det bra att använda mig som avsändare, pm:a mig isåfall för adress. :)

11. OBS! Viktigt är att komma ihåg att inte lägga ut några uppgifter om varken sitt offer eller sin tomte i tråden, inte ens bostadsort. Det finns användare här som vill vara anonyma om vilka de är av olika anledningar och det blir skrämmande lätt för den som vill att lägga samman en användares övriga inlägg med en outad bostadsort och sedan kunna få fram vem personen är IRL om personen tex. bor på liten ort. Det kan finnas många anledningar till att man vill eller behöver vara anonym och alla ska kunna känna sig trygga här. Capisce? Bra!


Nu kör vi!
/BigBunny - Nixehen


Visa bifogad fil 64834
Hoppar över i år, känner att ekonomin inte riktigt tillåter det nu tyvärr.
Men följer er andra så hakar jag på i jul istället :)
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 699
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 441
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 203
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp