Secret Easterbunny 2021

Jag menade att jag är periodare här på Buke. Ena perioden skriver jag ingenting men nästa period så är jag aktiv och så varvar det på :)
Ok då förstår jag. Men sånt är inget jag har koll på, jag försökte koppla olika användarnamntill något som passade och det gick ju inte så bra :p
 
Ok, detta är pinsamt men trots att jag tackat så inser jag att det var mycket annat just då.... och jag aldrig fick veta vem som var min Bunny. Vem det än är så är jag fortfarande så tacksam och använt vad jag fick mycket :love1:
 
Ok, detta är pinsamt men trots att jag tackat så inser jag att det var mycket annat just då.... och jag aldrig fick veta vem som var min Bunny. Vem det än är så är jag fortfarande så tacksam och använt vad jag fick mycket :love1:
Erkänner mig skyldig! 😁 Kul att du blev nöjd! 🥰
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 653
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 359
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 176
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp