Secret Santa - 2016

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 384
  • Visningar Visningar 71 486
Var 12:e senaste dagen att skicka? Inte fått hem det jag beställt till mitt offer än och inte hemma hela kommande vecka :( får kanske tänka om... Eller jag skulle kunna åka och lämna det personligen, bor inte jättelångt från offret men känns inte riktigt rätt :p Lätt att bli avslöjad lixom...
Det jag beställt till mitt offer var trasigt :(. De lovade att skicka en ny sak som skulle komma senast igår lovade de (jag ljög om att det var till en födelsedag ;)). Dock har den fortfarande inte kommit så jag bara ver till högre makter att den kommer på måndag.

I övrigt börjar jag nog bli klar. :)

Det jag beställt till mitt offer var trasigt :(. De lovade att skicka en ny sak som skulle komma senast igår lovade de (jag ljög om att det var till en födelsedag ;)). Dock har den fortfarande inte kommit så jag bara ver till högre makter att den kommer på måndag.

Det där var min fasa. Nu hoppas jag bara att det håller i en transport till mitt offer.

Nej vad trist :down: Jag hoppas att alla paket kommer fram hela.

Vet inte hur det är här men där jag bodde förut kostade det 5 kr sidan att skriva ut.
Så så länge min laserskrivare funkar så skriver jag ut hemma hahaha
Det är nog olika. Här var det gratis länge, man fick betala för att köpa papper om man inte hade eget med bara. Nu kostar det 2 kr/sida och då jag ändå passerar på väg hem efter min praktik så är det smidigt (och billigare då jag saknar skrivare) att skriva ut där :)

Det är nog olika. Här var det gratis länge, man fick betala för att köpa papper om man inte hade eget med bara. Nu kostar det 2 kr/sida och då jag ändå passerar på väg hem efter min praktik så är det smidigt (och billigare då jag saknar skrivare) att skriva ut där :)

Ja det är nog olika överallt, hos oss kostar det 1kr sida men finns bara svartvitt istället!

Jag är färdig :) Det känns skönt att ha det avklarat. För jag råkade gå med i en julkalender på arbetet. Vi är 14 personer som ska ha en dag var och ja jisses....jag har inte grunnat ut än vad jag ska hitta på den 20/12 då det är min dag!

Färdig shoppat, tyvärr har det inte blivit riktigt som tänkt p g a smått kaos i livet för övrigt.. men hoppas mitt offer bli någorlunda glad i alla fall:)
Blir man inte glad när man får en julklapp från en okänd människa i en lek som bara ska vara rolig så behöver man inte anmäla sig.
Jag har iaf inte anmält mig för att få stora dyra julklappar utan för att jag tycker att det är en trevlig grej.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 991
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 388
Senast: Takire
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 325
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 890
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka