Samma här! Måste ju sysselsätta sig med något annat så paketet får vara i fred till julHåller med dig! Här "råkas inget", här studeras adressen direkt...o sedan ut på buke o leta nicken för o se om någon ort kan matcha...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här! Måste ju sysselsätta sig med något annat så paketet får vara i fred till julHåller med dig! Här "råkas inget", här studeras adressen direkt...o sedan ut på buke o leta nicken för o se om någon ort kan matcha...
Och duktig på att rimma!Min tomte skrev också Big Santa, hur tusan ska jag då kunna gissa? Allt jag vet än så länge är att min tomte verkar väldigt givmild och snäll![]()
Tror nästan att hon skickat till allaBig Santa verkar ha skickat många paket!
Tror nästan att hon skickat till alla![]()
Big Santa verkar ha skickat
Var det några som på riktigt öht fick ett offer eller har Big Santa dragit en fuling och skickat ut alla paket själv?![]()
Tror nästan att hon skickat till alla![]()
Hon har skickat till mig också.Tror nästan att hon skickat till alla![]()
Jag använder forumbilder.se, funkar utmärkt i mobilen också och man behöver inte logga in någonstans.Jag har också fått en avisering men kan inte åka till affären och hämta förrän tidigast söndag. Under tiden så kikar jag i tråden och kollar alla fina bilder och funderar över hur jag ska få upp mina bilder då jag varken har instagram eller något annat...klart fejjan har jag ju....
Då vill jag tacka för julklapparna! Nu slipper jag gissaÅh nej, busted!![]()
Samma här! Måste ju sysselsätta sig med något annat så paketet får vara i fred till jul![]()
Exakt! Great minds think alike..eller hur det nu var.![]()
Ni kan gärna få skriva min uppsats, den är ganska bra på att hålla tankarna borta från paket![]()
Jag hade inte en tanke på att lämna några ledtrådar till mitt stackars Bukebarn.
Denna kommer aldrig kunna lista ut varifrån paketet är, eller iof, har ju använt mitt vanliga namn som avs![]()
Haha, klart det görOm det står YaHilweh på din legitimation också blir det ju lätt![]()
![]()