Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick ju avin i förra veckan men hämtade paketet nyss spännande!!
Fem dagar kvar... Jag vill öppna nuuu ju.
Mvh tålamod som en speedad ekorre
Nu fick jag sms om att det finns att hämtaFått föravisering på mitt paket. Det är i samma del av kommunen som jag bor i iallafall
Gör som jag, öppna vid 12-slaget!Fem dagar kvar... Jag vill öppna nuuu ju.
Mvh tålamod som en speedad ekorre
Jag laddade ned appen, men i sann Postnordanda så får jag inte valideringskoden till mobilnumret eller mailenNåt av det oväntat vettiga som Postnord lyckats med är sin app. Ladda hem den och registrera med samma mail och telefon som ni uppgett här så dyker paketen upp där så snart de är inlämnade! Det funkar med paket från Wish och CDON och så också
Mitt funkade utan valideringskodJag laddade ned appen, men i sann Postnordanda så får jag inte valideringskoden till mobilnumret eller mailen
Absolut! På torsdag sätter jag mig och går igenom kollinummer och skickar ut till de som inte fått.Med tanke på att posten strulat med sena avier kanske det vore bra med kollinr på skickade paket så mottagare kan hämta utan avi om något skulle vara framme? @Nixehen
Gör som jag, öppna vid 12-slaget!
Fusk! Nu har det kommit till mailen men inte till mobilen.Mitt funkade utan valideringskod