Bukefalos 28 år!

Secret Santa 2023

Till mina vänner i de julpappersberoendes riksförbund.

Jag har precis fått reda på att sambons sida av släkten tänker avskaffa allt vad julklappar heter till nästa år. HUR ska jag överleva? Måste jag ha dubbla SS-mottagare eller t ex köpa godis och slå in varje godisbit för sig? Jag känner mig redan deppig över tanken på att bara få slå in något enstaka paket till nästa jul. :cry:
Jag löser det genom att köpa saker ändå :D
 
Jag var med i secret santa på annat håll också i år, lite mer nischat åt min hobby, växter. Buke är ju en av årets absoluta höjdpunkter så varför inte en till liksom?! Döm om min förvåning när det var skittråkigt - jag la ner tanke och hela det köret på en passande klapp och skickade iväg till en jättenöjd mottagare, fick hem min och... Sen var det liksom slut? Några enstaka har visat upp klappar och well, nivån är lite av en besvikelse kan jag säga. Majoriteten har inte ens visat sina klappar, det sker inget gissande, det är helt tyst bara.

Tacka vet jag buke. Buke har helt klart bäst Secret santa :bow:
 
Secret Santa -> Snäll Bukefalist

Ceta -> athena_arabians
Hagel -> Jeps
Piglet82 -> parellikusken
cambodia -> Therese1988
mysboll -> Cattis_E
Kakis -> Klara
Wingates -> Hajfisk
Sweep -> Kakis
Asko -> Squie
Masse -> Piglet82
Hajfisk -> Caoimhe
cili -> cewe
zassoo -> mysboll
Snurrfian -> Hagel
Jeps -> Takire
Miiikaela_ -> Malin_L
Tranan -> cili
Lillgrådis —> Nixehen
Blacksmithfarm -> Madalitso
Madalitso -> Ninnurur
Sonic76 -> cambodia
athena_arabians-> _Elly_
Diabetikern -> Ii-ssis
Malin_L - > AbCdE
Keb71 -> Asko
WS6 >> Blacksmithfarm
cirkus -> Lillgrådis
Mirre -> Hippocampus
Klara -> Calmiche
Barbabelle -> EZMK
ii-ssa -> sonic76
Therese1988 -> Bapelsin
Fjordfrälst -> Masse
Ninnurur -> Fjordfrälst
Halcyon -> cirkus
AbCdE -> zassoo
Squie -> Tranan
Hippocampus -> Ceta
Caoimhe -> grodan21
Lumos_nox -> Snurrfian
Cattis_E-> Wingates
EZMK -> Keb71
Takire -> WS6
Parellikusken -> gul_zebra
Nixehen —> Miiikaela_
cewe -> Halcyon

Bonusen:
Squie -> Islandshästryttare
 
Till mina vänner i de julpappersberoendes riksförbund.

Jag har precis fått reda på att sambons sida av släkten tänker avskaffa allt vad julklappar heter till nästa år. HUR ska jag överleva? Måste jag ha dubbla SS-mottagare eller t ex köpa godis och slå in varje godisbit för sig? Jag känner mig redan deppig över tanken på att bara få slå in något enstaka paket till nästa jul. :cry:
Det gjorde min syster till min mamma. Typ 89 dumlekolor inslagna styckvis med extra mycket tejp 😅
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 672
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 882
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 807
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
76 568
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp