Secret Santa 2025

Bukefalos 30 år!

Tack snälla, var helt fantastiska klappar!

Discokulan kom till full rätt också, då min gran står precis vid ett fönster på södersidan, så blev massor med solkatter överallt :)
Läderhängena är tillverkade av en lokal sadelmakare och dem bestämde jag mig för direkt jag fick ledtrådarna. :D
Tyvärr var en grej som jag hade tänkt köpa slut, så då fick det bli kvantitet istället för kvalitet (nåja, men du fattar) och jag försökte kombinera resten efter bästa förmåga.
Mina missar är galna i de gröna fiskarna! :love:

Tusen tack snälla Tomten! 🥰
Godsaker till både mig och djuren och fina formar!
Måste klura lite på vem som är min tomte, återkommer!
1766588972276617494627740583268.webp

Läderhängena är tillverkade av en lokal sadelmakare och dem bestämde jag mig för direkt jag fick ledtrådarna. :D
Tyvärr var en grej som jag hade tänkt köpa slut, så då fick det bli kvantitet istället för kvalitet (nåja, men du fattar) och jag försökte kombinera resten efter bästa förmåga.
Mina missar är galna i de gröna fiskarna! :love:
Dom är så häftiga, det var ett bra beslut :D

Jag tyckte det var kvalitet också, allt pynt är nu uppe att beskådas :)

Secret Santa ---> Snällt bukebarn
Snurrfian --> gul_zebra
Crazyrabbitlady --> parellikusken
Caoimhe --> Blacksmithfarm
Tokyo --> Caoimhe
Fjordfrälst --> Tokyo
Blacksmithfarm--> Bapelsin
parellikusken —> sweep
_elly_ ----> Snurrfian
Keb71 ---> Madalitso
Kamomilla —-> Malibu_Stacy

1000014489.webp
Tack tack tack snälla tomte! :love: :love:
Jättefina saker! Älskar muggen och dörrmattan! Den får nog överta platsen från vår "Welcome to Valhalla" matta :laugh:🤩 Godiset kommer avnjutas framför tv:n när kidsen somnat. Men jag måste fundera lite på vem som är min tomte. Någon som vet vad vår husvagn har för regplåt 🤔😄😄

Öppnat här också! Tusen tack till min tomte, är jätteglad för allt, i år igen! :love::D Älskar plåtburkar och har en hyfsad samling, att den var full i godis gjorde inte saken sämre :sneaky: Hunden fick lyxigt tugg som avnjuts i detta nu, tror sonen sitter i soffan med polkagrisen också. Mina braiga formar tog slut förra veckan och muffins är det strykande åtgång på här hemma. Så mitt prick! Tack igen, det är så rörande att en främling tar sig tid att engagera sig.

Jag tror nämnda främling är @WS6 så det är min första gissning
Ja det stämmer! 🤩
Kul att det passade så bra!

Liknande trådar

• Secret Easterbunny 2026
  • Secret Easterbunny 2025
  • Secret Santa 2024
  • Stulet paket

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn