Seg Safari

mandalaki

Trådstartare
Safari på min ipad2 har börjat sega. Lite väl ofta lyckas den inte ladda sidor utan står bara och tuggar. Jag använder googles app istället för att komma fram dit jag vill.

Jag tar resetat den och rensar historiken hela tiden. Finns det något mer jag kan göra? Har Safari även i iPhone och där går den som tåget.

Sv: Seg Safari

Vilket iOS använder du? Kör du via WiFi eller 3G?
Förslag 1: Dubbelklicka på hemknappen, lägg fingret på Safari-symboeln och avsluta den på så vis med den rödvita knappen.
Förslag 2: Gör en "hard-reset", starta helt enkelt om hela paddan.

Sv: Seg Safari

Hard-reset, den man gör direkt på paden (alltså inte återställning via iTunes på datorn)? Den har jag gjort isåfall.

Har iOS 5.1.1 och kör via wifi.

Ska pröva ditt första förslag, tack!

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 219
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste... 2
Svar
28
· Visningar
9 781
Senast: lundsbo
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 032

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka