Seg trött håglös

lil-sis

Trådstartare
Ungefär så känner jag mig och så uppför sig ponnyn.

Det har säkert med vädret att göra och årstiden i sig.

Men vad ska jag göra för att underlätta för henne? Vi försöker att bara göra roliga saker och vila extra mycket (dvs bara komma in och äta).

Hon får vitaminer och mineraler året runt, funderar på att ge henne en extra kur med multivitaminer nu för att kanske få igång henne lite mer.

Hon har satt klart det mesta av pälsen så det är inte det heller.

Hur är era hästar?

Blir så låg själv när inte ens hon är pigg.
 
Ponnyn känner sig kanske håglös för att du är det, eller var det hon som började? Visst skulle lite sol på dagarna hjälpa till, då blir man ju mycket piggare och gladare :D!
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 106
Senast: Wille
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 030
Senast: tuaphua
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 124
Senast: Cambrie
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 557
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp