Sega tangenter

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare majjijann
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 016
M

majjijann

För en vecka sedan hade jag datorn hos en expert som mixtrade lite med den, det var lite grejer som krånglade innan. Allt som krånglade innan fungerar dock som det ska nu. Däremot har jag märkt någonting annat mycket irriterande.

När jag skriver mail, i gmail, är tangenterna sega. Ibland måste jag slå flera gånger för att få en speciell bokstav. Skriver jag löpande utan att titta på texten är det bara hälften av det jag tänkte skriva som finns på skärmen sedan.

Här på buke fungerar det dock som vanligt. Vad har hänt och framför allt, vad gör jag åt det??

Sv: Sega tangenter

gå tillbaka o be den som petat på datorn åtgärda det.. antagligen har de haft isär den? isf så har de inte fått ihop den riktigt rätt.. alternativt tappat hela flaskan saftkoncentrat i datorn ;)

Sv: Sega tangenter

Njae. Det tror jag inte på. Som sagt, det var bara när jag skrev mail, så det var väl något tillfälligt fel då.

MEN...

Nu har det mobila bredbandet börjat spöka. En ruta där det stå "Application error" poppar upp hela tiden. Eller rättare sagt, jag hinner inte trycka bort den första förrän en ny kommer. Var tvungen att stänga av ljudet för att det plingade så hela tiden, trots att jag inte försökte trycka bort rutan.
Vem vill mig ont och vad gör jag??

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
2 050
Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 815
Senast: Loons
·
IT & mobiler Jag har en relativt ny MacBook som trots detta stundvis är oerhört seg. Som idag. Öppna ny flik i webbläsaren = Rainbow wheel Stänga...
Svar
12
· Visningar
2 987
Senast: imzork
·
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag... 5 6 7
Svar
125
· Visningar
22 836
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka