Sv: Segt?

Nu får du väl skärpa dig. :smirk:

När du började skriva om att det var segt var det väldigt få andra som också tyckte att det var segt. De som inte tyckte att det var segt försökte alltså hjälpa dig reda ut om det kunde vara din dator eller förbindelse som segade.
 
Sv: Segt?

Ja men när jag tom. bytte webbläsare, å det inte funkade.
Jag vet att min dator inte är fel.
Men där emot, så kan DATAN vara seg, eftersom den kan skickas från A till C istället för direkt till B...

Är det någon annan som vill få ut sina aggressioner idag, så är mottagningen öppen
 
Sv: Segt?

Ja, här är det vansinnigt segt *suckar tungt*
Måste ibland trycka på Ctrl+AltGr+Delete för att kunna ta mig härifrån....det är som att hela datorn stannar upp :(
 
Sv: Segt?

_Ishästen_ skrev:
Måste ibland trycka på Ctrl+AltGr+Delete för att kunna ta mig härifrån....det är som att hela datorn stannar upp :(
Isåfall så får du nog ta och se över din dator, programmet ska aldrig hänga sig mer än att sidan slutar laddas när man trycker på stopp-knappen i webläsarfönstret!

/Erica
 
Sv: Segt?

Cheeserica skrev:
Isåfall så får du nog ta och se över din dator, programmet ska aldrig hänga sig mer än att sidan slutar laddas när man trycker på stopp-knappen i webläsarfönstret!

/Erica

Jo, jag kanske måste det... Det enda som e konstigt är att det bara händer när jag är inne på Bukefalos....
klickar på nåt & så börjar det laddas men så stannar det av mitt i uppladdningen & stannar där....har väntat upp till 50 min för jag har tänkt att det kanske varit ett stort inlägg eller bild...men icket. Då finns inte så mycket mer att göra än att trycka Ctrl-AltGr-Delete för när nåt håller på att laddas upp så svarar inte datorn på nåt alls..... :(
 
Sv: Segt?

_Ishästen_ skrev:
Jo, jag kanske måste det... Det enda som e konstigt är att det bara händer när jag är inne på Bukefalos....
klickar på nåt & så börjar det laddas men så stannar det av mitt i uppladdningen & stannar där....har väntat upp till 50 min för jag har tänkt att det kanske varit ett stort inlägg eller bild...men icket. Då finns inte så mycket mer att göra än att trycka Ctrl-AltGr-Delete för när nåt håller på att laddas upp så svarar inte datorn på nåt alls..... :(

:eek: så stooor bild & inlägg får nog inte rum så man behöver vänta i 50 min :eek:
Men nu går det fortare iaf :D
 
Sv: Segt?

_Ishästen_ skrev:
Då finns inte så mycket mer att göra än att trycka Ctrl-AltGr-Delete för när nåt håller på att laddas upp så svarar inte datorn på nåt alls..... :(
Det låter verkligen jättekonstigt, så ska inte datorn beté sig om den är frisk. :crazy: Det finns inte ens någon teknisk möjlighet att det är Bukefalos som orsakar problemen. Om du fortfarande upplever samma sak nu när Bukefalos är snabbt igen, så får du nog leta efter felet på datorn. :(

/Erica
 

Liknande trådar

Kultur Jag är en Sveriges radio nörd. Mest P1 men laddar även hem poddar från P3 och P2 om ämnet intresserar mig. Flamsradio går bort, har...
2
Svar
31
· Visningar
892
  • Artikel
Dagbok ... vill ju komma igång igen med gymmandet men det är så segt. Det kändes iaf bra senast jag var där, blev lite lagom darrig i benen...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Hästnyheter I juni föll Aria Ramkali av sin häst under Nations Cup-tävlingarna i Strzegom och fick flera mindre frakturer i ryggen. Men...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: Gunnar
·
Mat Hur sparar ni recept? sett att det finns appar för detta, vilken är bäst? Tänkte överge min gamla receptpärm då det är segt och känns...
Svar
5
· Visningar
511
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Vad läser du just nu?
  • Maskat sjukintyg?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp