fia0

Trådstartare
Vad tycker ni som kan mycket mer än jag om börjes finsele?

Sedan undrar jag också hur jag vet vilken storlek jag ska ha om jag beställer på nätet? Hästen är en kraftig liten sak som är 136 cm hög.

Tack för hjälpen:bump:

Sv: Selar

Har en sådan, är jättenöjd! Du ska ha en cob size. Men om det är ngt som du inte är nöjd med el om den inte passar iaf så är det ju inge' problem att byta...

//M

Sv: Selar

Det är en mkt bra sele som inte kostar skjortan. Är du osäker på storlek kan du nog maila och fråga om måtten på de olika storlekarna. Men Snoffan_03 kan nog storleken rätt bra då hon har en sån själv.

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: sweep
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 002
Senast: Mli
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
548
Senast: Elo
·
Hästvård På tidigare hästar har jag några gånger varit och vägt dem, eller så har det varit enklare att gissa/mäta ungefärlig vikt utifrån...
Svar
13
· Visningar
640

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka