JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Är det någon som har selen Drive out Duo Plus? Är ni nöjda? För- och nackdelar?
Ska mäta lite i helgen och kanske klicka hem en sådan, men skulle vilja höra lite åsikter om den först.
Utrustning
Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan...
2
3
Kropp & Själ
Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Relationer
Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2
3
4
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Hönstråden II
Lantbruksdjur Ska snart beställa ett gäng avelsägg av en annan färg av dvärgorpington än den vi har. Och så tänkte jag prova kläcka fram lite egna...
Kilauea
Idag kl 00:21
Svar: 1 934
Visningar: 186 831
Djur
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Jag slänger ändå in corgiraserna som bubblare. De fäller, men i tussar som är lätt att städa snarare än små stickiga hår som fastnar i...
Piaff
Igår kl 23:30
Svar: 27
Visningar: 915
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Det vet jag ju! Där har vi hängt med sedan trådstarten. :love: Det är så fantastiskt hur fort det går!
Sel
Igår kl 23:00
Svar: 1 552
Visningar: 132 169
Djur
Atletix
Hästvård Arginin ska vara ett mirakelmedel för att minska sockerupptag och rekommenderas ofta till fånghästar. Så det kan nog haft bra effekt på...
Fiorano
Igår kl 23:06
Svar: 231
Visningar: 23 532
Vård