Sele till liten hund

feel

Trådstartare
Min chihuahua får problem med luftvägarna av halsbandet, verkar som att han inte klarar trycket som blir av det, börjar som "snorkla" och låta.

Har en sele, men det är en bröstsele som han inte alls trivs med, han har stora frambensrörelser och bröstselen verkar hindra honom. Vad finns det för selar som inte hindrar rörelsen och som finns i så små storlekar så de passar en liten, liten hund?

Sv: Sele till liten hund

Puppia har jättebra selar som passar bra på vavvorna också.
1170524-rescaledtn-187x175.jpg

sele.jpg

Sv: Sele till liten hund

Jag har en sån här sele till min lilla hund. Den ger bra rörelsefrihet och jag vet att i alla fall hurtta har den här modellen i ministorlek. Den är som ett kryss lver ryggen och resten ser du :)

31444093.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 244
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 817
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
928
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 666
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Hönstråden II
  • Somna in hemma