YorkWann

Trådstartare
Nu har Nina varit så gullig och gjort en foderstat till mig, men jag behöver selen i tillskott. Finns det enbart selen att ge som tillskott? Vad heter det då? Var finns det att köpa??

Tacksam för svar! :bump:
 
Selen och E-vitamin finns i Tokosel.
För att fá tag pá det máste du ha recept frán veterinär.
Kanske finns liknande preparat i butiker ocksá, men Tokosel är erkänt.
M V H Lotta
 
Basic E som finns på Granngården innehåller Selen och E-vitamin.

mvh Jessica
 
Tokosel är det bästa (har jag hört) och smidigaste sättet att köpa är att åka in på en hästklinik. Då slipper man tjorva med recept. :bump:
 
Tokosel är billigt också :) Inte så tjorvigt att få recept, bara att ringa sin veterinär på telefontiden och be att denne ringer in receptet till närmsta apotek.
 
Har för mig att jag betalade 250:- sist men det är ju ett tag sedan. Då man bara ger tokosel 1g/v räcker den ju ett tag :bump:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har insett att jag behöver komplettera med höpellets till min gamla häst. Tandkoll utfördes för en månad sedan, och hästen har...
Svar
4
· Visningar
283
Senast: lizzie
·
Hundhälsa Sitter och funderar på att börja ge mina grabbar tillskott innehållande hampafröolja Det finns ju ett välkänt N'trilon. dyrt som satan...
Svar
5
· Visningar
422
Senast: lilstar
·
Foder & Strö Hej! Min tränare tyckte att vi skulle börja ge vår ponny E-vitamin då hon går ganska hårt i nuläget. Jag har för mig att E-vitamin och...
Svar
9
· Visningar
1 023
Senast: Karoliten
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 542

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp