Seminarium Eurohorse

C

Costa

Någon som har koll på seminarierna på eurohorse (scandinavium) i år? Har aldrig varit på ett seminarie på eurohorse, men har hittat åtminstone ett intressant som jag vill gå på i år. Har de kostat pengar innan också? Gav de er mycket?
Det som jag är intresserad av handlar om rörelseanalys vid ridning tror jag, och hålls av en sjykgymnast. Har de haft sjukgymnaster som föreläsare innan? För det är något jag helt har missat i såfall..
Någon som tänkt samma tanke som jag, och ska gå på det seminariet (på fredagen)?

//S

Sv: Seminarium Eurohorse

Ja, en del föredrag har varit gratis och andra har kostat. Flera av föredragen som jag gått på andra år har varit bra, men i år kommer jag tyvärr inte att kunna gå på ngt pga att jag jobbar. :(

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 609
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 598
Senast: Edla
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 375
Senast: Kilauea
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 172
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka