Sen ansökan till universitetet?

emma74

Trådstartare
På antagning.se så står det såhär:
"Det sena alternativet kan du lägga in var som helst i din anmälan. Om du till exempel placerar in den senaste utbildningen i mitten av din anmälan, kommer de utbildningar som ligger under att flyttas ner.
Tänk på att du inte kan ändra ordningen på de utbildningar som du har anmält dig till i tid."

Så det betyder att inga av mina ansökningar gjorda i tid kommer att bli till "sena ansökningar" om jag bara
  • lägger till kurser öppna för sen anmälan
  • var som helst i ansökningsordningen
  • så länge ingen av de tidigare ansökningarna byter plats med varandra utan bara "flyttas ner" i ordningen?
Eller finns det någon dold hake jag missar?
(Alltså jag vet att jag är korkad och har ett stort kontrollbehov, men jag blir så osäker och jag vill verkligen inte riskera att det blir jättefel - att plugga i höst är min backup-plan för att slippa mitt jobb som inte verkar gå att byta ut)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har suttit och glott på kursutbudet hos Holma folkhögskola och upptäckt att deras PDC är väldigt omfattande. Dessutom kostar den...
Svar
12
· Visningar
1 065
Senast: Wille
·
Övr. Hund La ut samma inlägg på en annan sida men verkar inte få nå svar så jag lägger ut här också ;D Kanske är det jag som inte har nå tålamod...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 365
Senast: Raderad medlem 120709
·
Skola & Jobb Jag står inför den spännande och inte så lite skrämmande utmaningen att hitta ett nytt jobb, då jag blir arbetslös inom några månader...
Svar
13
· Visningar
1 476
Senast: nowayout
·
Skola & Jobb Anonymt användarkonto då jag vet att folk i närheten av mig vet vem jag är. De senaste åren har jag studerat och jobbat som vikarie i...
Svar
15
· Visningar
1 810

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp