Senapsgul utrustning?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Coffeaclub
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 850
C

Coffeaclub

Ja, var PÅ NÄTET kan jag hitta det? Schabrak, lindor, benskydd osv osv... Min älskling é såå fin i den färgen, tyvärr är det svårt att hitta nåt, så hjälp mig nu é ni snälla... ;)

Sv: Senapsgul utrustning?

Har du någon bild där man kan se exakt vilken färgnyans du är ute efter? :idea:

Nä, men tänk dej ungefär den gula färgen som liksom är som nån slags bakgrund på Buke.. :p

ha ha jag har massor av sånt sen det var vad som gällde för några år sen och vår mörkbruna var så fin i det. Tyvärr är det mesta utnött nu. Men en mörkbrun/svart häst är verkligen fin i den färgen. Tror det är svårt att få tag på nu, jag har inte set något på länge. Till och med ridkläderna var i den färgen och matchade så fint. Har både en jacka och ridbyxor kvar.

Nu använder jag bara schabraken som reserv för på fux är det inte lika vackert.

Vilken prisklass? Alla de "dyrare" schabraken går ju att beställa i stort sett i vilken färgkombination man vill...

Spelar ingen roll. Schabrak vet jag att det är ganska lätt att få tag på, men annan utrustning?

Haha hemsk färg tycker jag, innan jag köpte hästen så hade jag henne 2 veckor och fick låna ägarens utrustning och hon hade ett senapsgult schabrak. Usch säger jag bara

Vill helst att det ska vara en svensk sida, det känns enklast så..

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag försöker hjälpa min släkting att skriva ett juridiskt giltigt testamente. Ja, jag vet att det enklaste och bästa är att gå till en...
Svar
3
· Visningar
451
Senast: Rosett
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
705
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
678
Senast: WildHorse
·
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 219
Senast: Pinus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka