Senast tagna bilden del VI

Sv: Senast tagna bilden del VI

Nuså! Mindre bild :D

Igår skulle jag testa lite kamerainställningar för valpfotografering, det resulterade i den här bilden på min lilla Minah :love:
35441_1376779503.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden del VI

För 2 veckor sedan stötte vi på några norrmänn som turistade med varsin värstingkamera! Det resulterade i dessa bilder! ( på de första visste vi alltså inte om det, värsta paparazzin där jag står i plockar eländiga gräsfrön ur Melvins päls då min väninna får rysningar av dessa frön :p)









( foto Torbjørn Henriksen )
 
Senast ändrad:
Sv: Senast tagna bilden del VI

KL

Jag och labben har precis kommit hem från vår lilla fjällsemester.

P1070196_zps5229ea21.jpg


P1070114_zpsff580685.jpg

Kollar på utsikten

P1070117_zps8aa38159.jpg

Man blir trött när man kommit upp på toppen
 
Sv: Senast tagna bilden del VI

Håller oss gärna nära vatten och långa promenader/cykling förpassas till morgon och kväll i sommartider. Värme blir lätt väldigt jobbigt för min välbepälsade lilleskrutt till hund, så här kommer lite bilder på vattenspring i kvällssolen:

fintravkatt_zpsdfc45795.jpg


finkissekatt4_zpsb86519ae.jpg


finkissekatt3_zps9d62c720.jpg


finkissekatt2_zps26f61a67.jpg


finkissekatt1_zpsff728a08.jpg


finvackerkatt2t_zpsa240dd8e.jpg


finvackerkatt4_zpse70e26d6.jpg


finvackerkatt5_zps863d0497.jpg


finkaaaatt_zpsd29d091c.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden del VI

1094796_620069314682207_1976367644_n.jpg


Emil och James, en 14 månaders Puff som kommer på prov hem till oss v.36.

Första mötet gick över förväntan, de hittade varandra direkt fast det fanns ytterligare 6 Kineser på plats.
 
Sv: Senast tagna bilden del VI

Oerhört vacker hund! :love: Älskar att kolla på dina bilder, vackra hundar och en mycket duktig fotograf!
 
Sv: Senast tagna bilden del VI

Jag kan ta dina små vilken dag som helst! Helt vansinngt förtjust i dem båda!!!
 
Sv: Senast tagna bilden del VI

*KL*

Länge sedan vi var med nu men här kommer en på fröken nyopererad (därav de snygga rakade rutorna på benen). Glad att hon är så pigg redan då det bara är några få v sedan de trodde att hon skulle dö.

DSC00307_zps3db4a40d.jpg


Å en lite mindre smickrande.. Stolt som få..

DSC00380_zpsb076e723.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden del VI

Idag bjuder jag på en filmsnutt igen. Fridolfs utbildning tar stora kliv just nu, och vi har börjat ta seriösa tag i delning/sortering/singling. Vi var på fälten hemma hos Klickerklok och njöt av sensommaren, böljande ängar och fina får. Klicka på bilden så kommer ni till en film på när Fritte singlar "sista tackan" efter att vi har sorterat bort ett antal andra tackor och lamm.

 

Liknande trådar

Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 548
Senast: cili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
798
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 597
Senast: Roheryn
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
347
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp