Eurasier upplever jag väldigt lika mina tidigare shar-pei i temperamentet, så det är nog därför jag gillar dom. Det man slipper är då den dåliga hälsan som finns hos shar-pei, men istället en massa fluff![]()
Fluff är bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eurasier upplever jag väldigt lika mina tidigare shar-pei i temperamentet, så det är nog därför jag gillar dom. Det man slipper är då den dåliga hälsan som finns hos shar-pei, men istället en massa fluff![]()
Så fin han är @Theodor![]()
Idag har lilla Luna varit hos oss nästan hela dagen. Sittstilen måste väl få 10/10 poäng?
Stackaren. Får lära henne att sitta ordentligt.
![]()
Idag har lilla Luna varit hos oss nästan hela dagen. Sittstilen måste väl få 10/10 poäng?
Stackaren. Får lära henne att sitta ordentligt.
![]()
När man har en hund som gärna rullar sig i allt möjligt så är det skönt att hon är så pass liten så hon får plats i vasken i tvättstugan. Idag var det fågelbajs som stod på rullmenyn.
![]()
"Var det där VERKLIGEN nödvändigt matte?..."![]()
![]()
Är du säker på att hon inte är en lancashire heeler som bara fått något längre benNär man har en hund som gärna rullar sig i allt möjligt så är det skönt att hon är så pass liten så hon får plats i vasken i tvättstugan. Idag var det fågelbajs som stod på rullmenyn.
![]()
Är du säker på att hon inte är en lancashire heeler som bara fått något längre ben![]()