Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte Instagram o fotar inte så mycket, ville bara inflika att jag blev förälskad i den iranska importen med mörk sadel/kropp. Urläcker!Eller hur
och tack!!
Jag heter blahusetsgard. Fritt fram att följa Mycket bilder på hundarna och gårdens andra djur
Så härligt med vit skog och lite ljus! Här i Lund är allt bara olika nyanser av bajsbrunt, inte särskilt inspirerande direkt.Well... kameran fick följa med ut även idag
Jag ser ingen bildHär är mitt snömonster.Tack o lov har hon ingen päls kramsnön kan fastna i (uppväxt med cocker )
Inte jag hellerJag ser ingen bild
klartSkäms! Fixa bild omedelbart!
Även jag finns på insta. Det är bara att följa. Heter wingates där med.
Jag tror att man får säga det själv, men inte fråga andra vad de heter och absolut inte starta trådar för att fråga, för då "uppmuntrar man att folk kommunicerar där istället för på buke"Tänkte just säga det, det bryter väl inte mot nån regel att berätta vad man heter på instagram? Jag finns under Frodolfs_matte. Mest bilder på hundarna, av förklarliga skäl
Haha tack! Här är en del djur - 37 stycken om jag inte glömt räkna någonOj vad många roliga djur och fina foton. Jag som nu följer er alla snart är mesthunden.
OväntatMest bilder på hundarna
Well... kameran fick följa med ut även idag