Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
GLAD PÅSK önskar fläskfia med ansvarig ägare.
DSCN1338.jpg
Det måste vara pga svansen dom kallas för pinnar va :D:D:D:p

Vet inte om jag visade den här jämförelsen förut, men nu på morgonen så tröttnade jag lite på att de som kände Wahidah påstår att Ebrah ser exakt likadan ut osv.

På de här bilderna är båda 8 månader gamla. Visst har de sina likheter av förklarliga skäl, men nog sjutton syns det att det är olika hundar på de två bilderna.
12891727_623846237763760_6471018530227800993_o.jpg

Vi var på träning igår (jagade påskhare :D) och en träningskompis var där och fotade!

Här kör vi backe. Från vänster till höger har vi mina två flickor och sedan deras kompis Thea (som Dafne är halvfaster till). Gaia hade bra tryck upp för backen. Hon släpptes sist men kom först upp. Men mest imponerad är jag över Dafne som är förtidspensionär. Hon är faktiskt i sitt livs form! Hundarna släpptes även på rakan och där spurtade Dafne om övriga hundar. Jag är så himla glad över att hon mår så bra med tanke på hur sjuk hon var för knappt två år sedan.

Japp! Formen börjar ta sig. :love:

Bonusfoto från långfredagspromenad.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 198
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
510
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 665
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 613

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka