Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Monsters "backa upp på kloss"-beteende har tagit en... intressant vinkling.

3pIH3TK.jpg

I själva verket har vi tränat på "balansera på två ben" hela tiden. Så det så. :angel:

Den där hunden alltså:love:

En kompis till mig har svårt att se skillnad mellan mina två black and tan heeler (mor och dotter)och då har hon ändå sett dom varje vecka från valpen va liten då vi promenerar ihop. Dom har två helt olika skallar och valpen har mörkare tanteckning, samt är klart mer valpigt långsmal i kroppen - så ja, för många är det svårt att se skillnad :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 210
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
512
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 675
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 615

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka