Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår tränade vi plats. Det var kul så länge man fick godis sa Alpina. :cautious:
1AA0F163-0636-4149-9309-F67C58DF6DA1_zpsccmjgwgl.jpg

Idag gick vi en sväng på Svedberga kulle i det underbara vädret! :love:
4771B6AA-EEA6-42AC-BF83-854302EAEFD0_zpshernibiv.jpg

Galen valpis! :rofl:
2A5614B1-57D6-4DE4-ABBC-4042C01F3138_zpsyrwlviaz.jpg

Gick lunchrunda ute vid jobbet och åh, älskar att bo nära havet :heart så öppet och trevligt och alldeles underbart. Lilla jycken älskar det också, och skrämma slag på matte :nailbiting: envisades med att gå på de halaste stenarna och skulle prompt ut i vattnet, trots att han tycker det är äckligt att inte kunna nå bottnen.:grin:

2mhddzt.jpg
milbfl.jpg

Synd att han är så pälsig, det finns mer muskler än man tror under allt det där fluffet!
2_by_tontorollostorm-da11wl5.jpg

7_by_tontorollostorm-da11xak.jpg

(Han är egentligen en Corgi/Aussie mix :angel: Eller kanske tax?)
12_by_tontorollostorm-da11xk5.jpg
Måste bara påpeka att corgis inte är speciellt långa i kroppen, det blir bara som en optisk illusion pga de korta benen :D Jättesnygg hund har du förresten :love:

Måste bara påpeka att corgis inte är speciellt långa i kroppen, det blir bara som en optisk illusion pga de korta benen :D Jättesnygg hund har du förresten :love:

Det vet jag! Min har också normal rygg för rasen men korta ben. Vilket ser värre ut med pälsen. :)

Och tack! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 216
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
514
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 675
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 615

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Jobba som veterinär
  • Bästa solcreme

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka