Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte på zombie blicken.Alltså inte hänger som i hänger![]()
AhaaaJag tänkte på zombie blicken.
En hund som ständigt bantar blir som hypnotiserad när en liten godisbit visas - vill haaaaaJag tänkte på zombie blicken.
Mattes knäppaste knashund - älskade Polly, mamma till Skalman
Lite trivselvikt just nu då jag matade på henne när hon tunnade ur av valpkullen, men så blev hon konvalecent pga skadan med operationen i bogleden och poff - så fick hon för mycket hullmen det är på väg bort nu när hon åter är aktiv som en tok igen, så snart är hon smärt och fin igen
![]()
Lilla linslusen SkalmanVill bara ta en sekund och verkligen uppskatta hur söt Skalman är i bakgrunden. Ge mig![]()
Grattis i efterskott fining!![]()
Det har varit tyst från oss ett tag...hänt massor irl, så ibland är det svårt att sätta sig ned men här är en bild från igår på Skällman som faktiskt fyllt två(!) nu! (Den 2/10 faktiskt.)
Och så en lite mer seriös bild![]()
![]()
Och jag skulle kunna säga att dina hundar är så himla snygga men jag är arg på dig för att du bara har tre namn kvar på listan @AraSlei![]()
Men hade jag inte varit det så hade jag sagt att det verkligen är härliga bilder på himla snygga hundar![]()