Senast tagna bilden X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Minn och hennes ena bror.
29945
 
Duktiga dom är! Önskar att mina kunde springa bredvid cykeln med. Har ni bra vägar där ni håller till? :)
Mina kan bara springa bredvid :p (förutom om det dyker upp harar då...) Vi har jättebra vägar! Massor av sådana grusvägar som i filmen, enda nackdelen är att många andra gillar dem också, så man får vara beredd på att det dyker upp andra oavsett tid på dygnet, oavsett veckodag. Slingan vi tog idag var 10km. Det går att få till längre slingor också, men då måste man passera färister och det tycker jag är så bökigt, så det gör jag sällan. (finns dock grindar bredvid, så hund+cykel måste inte gå över färisten).
 
Mina kan bara springa bredvid :p (förutom om det dyker upp harar då...) Vi har jättebra vägar! Massor av sådana grusvägar som i filmen, enda nackdelen är att många andra gillar dem också, så man får vara beredd på att det dyker upp andra oavsett tid på dygnet, oavsett veckodag. Slingan vi tog idag var 10km. Det går att få till längre slingor också, men då måste man passera färister och det tycker jag är så bökigt, så det gör jag sällan. (finns dock grindar bredvid, så hund+cykel måste inte gå över färisten).

Vilken lyx! :love::love::love:

Håller på och lära floki springa långsamt framför cykeln i alla fall. Då kanske man kan besöka mer folktäta områden. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
42 43 44
Svar
873
· Visningar
56 962
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 599
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 262
Senast: verser
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
357
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp