Senast tagna bilden XII

Passade på att ta några bilder med körsbärsträdet. Om några dagar har nog alla blomblad fallit ner.
 

Bifogade filer

  • pepsmedkorsbars.png
    pepsmedkorsbars.png
    471,7 KB · Visningar: 71
Fick höra att en pudel inte kan bli tjock men det blev motbevisat(bor man med en greyhound som äter som en häst blir det lätt lite extra gottis). Tant har gått från 4.8 kg till 4.5 så nu är det bara ett hekto kvar tills hon är i mål :D

Men sjäääälvklart blir alla hundar som tränas med positiv förstärkning tjocka för de "matas med köttbullar hela tiden" :angel:
IMG_6874.JPG
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
42 43 44
Svar
874
· Visningar
57 003
Senast: Fetaost
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 132
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
47 48 49
Svar
972
· Visningar
34 199
  • Låst
Övr. Hund Då den förra nått 2000 inlägg så passar jag på att skapa en ny. :) Fortsätt uppdatera! På torsdag är det dags för HD/ED-röntgen på den...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
172 300
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp