Senast tagna bilden XII

20210928_102056.jpg


Övar på att ta familjebilder. Inte så lätt men gick bra efter ett par försök.
 
Passar på och slänger in en bild på en väns hund som jag fotograferade i söndags. Hon tävlade för första gången och kom 2a med cert :heart Så fantastisk saluki på alla sätt och det är så kul att få följa henne (och hennes syskon, jag är vän med alla valpköparna på facebook :D )
243072571_2642333006062009_2293084560408326687_n.jpg
 
Passar på och slänger in en bild på en väns hund som jag fotograferade i söndags. Hon tävlade för första gången och kom 2a med cert :heart Så fantastisk saluki på alla sätt och det är så kul att få följa henne (och hennes syskon, jag är vän med alla valpköparna på facebook :D )
243072571_2642333006062009_2293084560408326687_n.jpg
Så fantastiskt vacker hund! :love: Och vilket guldfoto, matte måste vara över månen! Well done to the artist.
 
pinglan_peggy_deltat2_210926.jpg

Jag tog en promenad med mor och dotter Pinglan och Peggy häromdagen och tog då denna bild på dem. Intressant nog mötte vi en hundägare som frågade om mina hundar var samojeder... jag har fått många rasförslag genom åren, ofta ändå ganska rimliga sådana (i alla fall med någon form av logik), men att få frågan om mina två svartingar är samojeder var första gången....
 
Visa bifogad fil 77551
Jag tog en promenad med mor och dotter Pinglan och Peggy häromdagen och tog då denna bild på dem. Intressant nog mötte vi en hundägare som frågade om mina hundar var samojeder... jag har fått många rasförslag genom åren, ofta ändå ganska rimliga sådana (i alla fall med någon form av logik), men att få frågan om mina två svartingar är samojeder var första gången....
Om mina hundar kan vara katter så kan nog dina hundar vara samojeder.. 😂
 
Så fantastiskt vacker hund! :love: Och vilket guldfoto, matte måste vara över månen! Well done to the artist.
Tack! :heart Matte var vääldigt glad åt bilden! Hon fotar i princip ingenting själv, men har helt fantastiska hundar som är väldigt intressanta att fotografera. Den här gången var det dels tiken på bilden på tävlingen, men också två syskon på plats. Längtar efter helgen nu så att jag får tid att kolla igenom vad jag faktiskt fotograferat. Hade ett helt gäng bilder på var och en av hundarna, och på mina egna såklart 😅
 
Visa bifogad fil 77551
Jag tog en promenad med mor och dotter Pinglan och Peggy häromdagen och tog då denna bild på dem. Intressant nog mötte vi en hundägare som frågade om mina hundar var samojeder... jag har fått många rasförslag genom åren, ofta ändå ganska rimliga sådana (i alla fall med någon form av logik), men att få frågan om mina två svartingar är samojeder var första gången....
En kvinna jag mötte på en lopps sa glatt -min mormor hade en sån där fast korthårig.
Torsten är papillon.....
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
48 49 50
Svar
993
· Visningar
65 676
Senast: Gnist
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 029
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
55 56 57
Svar
1 136
· Visningar
42 537
Senast: Scandi
·
F
  • Låst
Övr. Hund Då den förra nått 2000 inlägg så passar jag på att skapa en ny. :) Fortsätt uppdatera! På torsdag är det dags för HD/ED-röntgen på den...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
173 519
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp