Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stackars min lilla hund!
Jag håller på att lära mig att trimma själv och är väldigt långsam och kan inte ta allt på en gång, för det skulle ta dagar. Hunden är därav ständigt halvtrimmad eller otrimmad.
Lite huvudfix idag, så nu syns det ialla fall vad han är för ras, men huvudet ser pyttelitet ut på den jättepälsiga framdelen.
Hej monsterhund :love: .
Visa bifogad fil 117494
Kämpa på! Jag trimmar oxå själv och kör på rullande päls så varje lördag blir det en timme i knäet medan jag lyssnar på radio. Blir en liten påse hår per gång
 
den 17:e april födde min Elda 2 grabbar. Dom växer och frodas :love: 9 dagar gamla på bilden
IMG_8156.jpeg
 
Kämpa på! Jag trimmar oxå själv och kör på rullande päls så varje lördag blir det en timme i knäet medan jag lyssnar på radio. Blir en liten påse hår per gång
Det är min strävan att få till. Just nu blir det högst ojämn intervall utifrån min ork och tid. Men tids nog så.
Det är ju så roligt och rogivande (tycker jag då. Mio är inte riktigt enig, men det tar sig det också. Vi börjar hitta en rutin som han är bekväm med).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
59 60 61
Svar
1 216
· Visningar
82 621
Senast: Sel
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 208
Senast: Inte_Ung
·
Hästvård Ja, som rubriken säger - någon som varit med om det? Dvs att en hovböld i sig kan leda till utslag på böjprov? Åkte in på klinik med...
Svar
13
· Visningar
776
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
638
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp