Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Jag fick experthjÀlp i trÀdgÄrdslandet idag.
"Undra vad vi letar efter? Jaja. Jag gör som matte."
En stund senare...
"à h, gömma potatis-leken! Jag letar! DÀr var den. Yay!"
Ăvr. Hund
Som rubriken lyder antyder vill jag prata bÀddar. Senast jag hade hund (10 Är sen drygt) hade jag ingen bÀdd till honom, förmodligen för...
Ăvr. Hund
Stötte pÄ detta med att man kan lÀsa hundens kÀnslotillstÄnd baserat pÄ om svansen gÄr till höger eller vÀnster.
Det finns dock en sak...
HÀstnyheter Nu pÄ sommaren Àr hÀstens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp pÄ vÄren och vill med hjÀlp av hÀstarna föröka sig pÄ betet...
KlÀder & Bli fin Jag ska kika runt lite och se om det finns nÄgra enklare (lÀs: latare) alternativ Àn att handla utanför EU. Drömmen hade varit att kunna...
Ăvr. Katt De sa att om det inte gĂ„r över inom 10 dagar ska vi utreda vidare med blodprov och ultraljud. Vi Ă€r inne pĂ„ dag 6, men jag misstĂ€nker...
Hundavel & Ras Jag kan bara svara pÄ utifrÄn hur jag sjÀlv tÀnkt (eftersom jag dÄ har tvÄ blandraser och en renrasig, och kollar pÄ annonser bÄde för...
HÀstvÄrd NÀsselutslag. Min ponny fick det en sommar. Fick Àta antihistamin för att fÄ bort det. Vi lyckades aldrig fÄ reda pÄ vad det var trots...