Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Harry i viltspåret ❤️
Så fokuserad, så duktig 😍
Image (1).jpeg
 
Det värsta med att ha en söt hund: Det räcker med att bilden är skarp för att jag ska älska den och vilja ha kvar den :p Fin bakgrund? ÄSCH! Vettigt ljus? Inte nödvändigt alla gånger. Titta HUNDEN!! :rofl: Hon är alltid så tokig och uppfödaren blir lika tokigt glad åt alla bilder, oavsett hur de är. Är Lily glad så är alla glada :love:
350293299_169781082480854_6276871059153939636_n.jpg
 
Har du träffat salukis ordentligt någon gång? Om inte måste vi ordna det :p
Jag hade förövrigt en vän som tidigare hade pumi och whippet. När hon skulle gå agilitykurs så valde hon att gå med ena whippen, för den var lättare att träna med än pumin :rofl:
Nä, aldrig träffat 🤷‍♀️ Va?! Det har jag svårt att tro 😇 Pumi som är så arbetssamma 💪🏻😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
47 48 49
Svar
969
· Visningar
63 871
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
589
Senast: Acto
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 187
Övr. Barn Det var Hanna Hellquist som skrivit flera krönikor om hur hon kämpar med ofrivillig barnlöshet, IVF, infrysta ägg och missfall, senaste...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
9 719
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp