Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä, aldrig träffat 🤷‍♀️ Va?! Det har jag svårt att tro 😇 Pumi som är så arbetssamma 💪🏻😅
Meh! Säg till om du har vägarna förbi Sthlm! :D Den där pumin var typ... som en krullig vinthund? Extremt starka åsikter och absolut inte arbetsvillig. Främsta anledningen till att hon var duktig på att vara lös var för att hon ansåg sig på tok för fin för att ens bry sig om att andra existerade. Så galet söt liten hund.
 
Meh! Säg till om du har vägarna förbi Sthlm! :D Den där pumin var typ... som en krullig vinthund? Extremt starka åsikter och absolut inte arbetsvillig. Främsta anledningen till att hon var duktig på att vara lös var för att hon ansåg sig på tok för fin för att ens bry sig om att andra existerade. Så galet söt liten hund.
Agility-SM går i Märsta månadsskiftet juni-juli 🤩
 
Hon har kvickt anammat att efter promenad och frukost, så är det slöande och slappande som gäller i det här huset :up:

1685677269808.jpg
 
Alltså.. Saluki måste ju vara den vackraste och ståtligaste hundrasen. Blir så förbluffad varje gång jag ser dina bilder, att en sån ras ens finns på riktigt liksom. 😍
Haha, jag tänker själv så, åtminstone varje gång jag ser Lily :heart Hon är verkligen något alldeles extra, åtminstone för mig. Sån otrolig utstrålning, så glad, nyfiken och så otroligt välkonstruerad i kroppen. Fattar knappt att hon faktiskt bor här. Hos mig av alla människor?! Helt galet.
 
"Moments lost though time remains
I am so proud of what we were
No pain remains, no feeling
Eternity awaits

Grant me wings that I might fly
My restless soul is longing
No pain remains, no feeling
Eternity awaits"


Visa bifogad fil 120336
Förstod att något måste hänt och hittade sedan uppdateringen.
Aldrig hade jag kunnat tro att han var dålig så det kom som en chock att se bilden ovan och sedan läsa vad som hänt. Jag beklagar sorgen så väldigt mycket men så fint gjort av dig att släppa taget.:cry::heart❤️‍🩹
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
49 50 51
Svar
1 010
· Visningar
66 682
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
602
Senast: Acto
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 205
Övr. Barn Det var Hanna Hellquist som skrivit flera krönikor om hur hon kämpar med ofrivillig barnlöshet, IVF, infrysta ägg och missfall, senaste...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
9 806
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp