Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min hund har lång hals :rofl:
20230725_124841-01.webp

Det brukar inte vara jättesvårt att knäppa en bild på Healey när hon står stilla, i synnerhet inte om man plockar fram en godis. Men idag blev det bara en halvbra och tjogvis där hon vrider på huvudet. När vi gick vidare såg jag att någon ställt upp en foodtruck med grekisk mat bara en liten bit bort. Souvlaki slår frolic med hästlängder, det får jag ge henne.

20230726_151651.webp

Det brukar inte vara jättesvårt att knäppa en bild på Healey när hon står stilla, i synnerhet inte om man plockar fram en godis. Men idag blev det bara en halvbra och tjogvis där hon vrider på huvudet. När vi gick vidare såg jag att någon ställt upp en foodtruck med grekisk mat bara en liten bit bort. Souvlaki slår frolic med hästlängder, det får jag ge henne.

Visa bifogad fil 124444
Vilket fint uttryck hon har i ansiktet! 😍

IMG_20230727_135902080.webp

Vi har hjälpts åt att förbereda "extra gott träningsgodis". Magert nötkött funkar lika bra som korv och köttbullar, men är snällare mot en fettkänslig snuzzemage.
Jag förberedde, tillagade, skar upp och packade i portionsförpackningar. Lova övervakade och provsmakade. Mycket viktigt jobb! :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 075
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 27 28 29
Svar
560
· Visningar
34 532
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
485
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 539
Senast: Ginne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Blandraser och renraser