Senast tagna bilden XV

Det var lite bättre plats i den för två år sedan ❤️
FB_IMG_1697908306442.jpg
 
Trötta valpar :heart Om några dagar åker båda de här till USA och jag är så glad åt att fått träffa dem ordentligt. Jag var rädd att det skulle bli min enda chans att göra det, men ägaren till den ena är här och hon har sagt att jag är välkommen att hälsa på :D
1000035784-01.jpeg
 
Han har en lika snygg bror också (som jag fotat ordentliga bilder på). Sådär så att jag verkligen ser fram emot att gå igenom bilderna :D
Wow 🤩 Hoppas du vill/får posta favoriterna av de ”ordentliga” bilderna sedan!

Erkänner villigt att jag tittade både tre och fyra gånger på de större vinthundraserna när vi skulle ha hund nu sist, bara för att de är så rackarns fina… men jag insåg gång på gång att temperamentet är ett annat än vad vi faktiskt vill ha. Tur att man får ha hur många raser man vill på sin ”drömhundar som jag aldrig kommer ha i verkligheten”-lista! 😍
 
Wow 🤩 Hoppas du vill/får posta favoriterna av de ”ordentliga” bilderna sedan!

Erkänner villigt att jag tittade både tre och fyra gånger på de större vinthundraserna när vi skulle ha hund nu sist, bara för att de är så rackarns fina… men jag insåg gång på gång att temperamentet är ett annat än vad vi faktiskt vill ha. Tur att man får ha hur många raser man vill på sin ”drömhundar som jag aldrig kommer ha i verkligheten”-lista! 😍
Jadå, räkna med rejäl bildbomb sedan :angel: Kommer dock ta lite tid att gå igenom allt för jag har fotograferat ca 20 salukis under min resa här, kommer troligen ha 1000 bilder med mig hem (är uppe i 900 nu men inte klar än). Och för att underlätta så jobbar jag direkt när jag kommer hem, därefter ska jag flytta(!) och åka på lure coursing-tävling, samma helg. Så eh... allt på en gång är väl alltid ett vinnande koncept :rofl:
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 205
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 773
Senast: Lobelia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 121
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 067
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp