JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Status
Stängd för vidare inlägg.
Trötta salukis
Och sen får man ta matte som gisslan och krypa upp i hennes knä och sno filten.
(Jag har ännu inte fått borsta tänderna. Vill inte störa henne)
Bollen ville inte rulla annat än att snurra på stället. Dumma boll! Dumma snö!
Shibasessan är med på jobbet och kämpar verkligen med att provligga kundernas sammetssoffa. Livet är hårt!
Två timmars pulsande i snöig skog och en hel del spring och bus tog energin ur båda damerna. Nu ligger de i sina bäddar i personalrummet på jobbet. Tror de inte har något emot om jag lämnar dem några timmar nu
Husse fick mattor för att träna brasiliansk jujutsu hemma, men grabbarna grus uppskattat dom nog mer som träning/lekställe. Det syns i alla fall tydligt på mattorna.
När man frågar om vi ska gå ut och busa i skogen
Pipgrejer brukar döden dö ganska snabbt här, men den här går hon bet på
När man gossat och mys-nafsat i täcket så mycket att överläppen fastnar på tänderna…
Äntligen är jag pigg nog för att vara ute lite, så tjejerna har fått sig ett riktigt räserränn idag
Lova är rena rama massförstörelsevapnet när det gäller snöbollar.
Vädret suger, säger skägget.
Matte håller med.
Hon är duktig på att se nöjd ut den där
Hmmm…. Rökning förbjuden i vårt hus. Hur löser vi detta……
Idag blir hon 2 år. Älskade lilla Wallansprallan
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hundhälsa
Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓
Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Tjatter
Visst kör vi i år också? :D
Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom...
16
17
18
Tjatter
Notera ny regel i fetstil!
Regler:
Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek!
Varje spelare ska varje dag avlägga...
48
49
50
Tjatter
Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓
Ni som har varit med tidigare har koll på...
50
51
52
GVFÖ 2025
Kultur Jag håller med. De två får båda allting att handla om dem, och om att det är synd om dem på olika sätt.
Det är inte särskilt fint av...
Palermo
5 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Hittade en perfekt lösning på mitt/vårt problem. En likadan, men nyrenoverad lägenhet säljs i samma område. Öppen visning i helgen...
Red_Chili
8 minuter sedan
Svar: 705
Visningar: 20 500
Allmänt
Hur ska jag hjälpa/bemöta min 8-åring?
Övr. Barn Tack ❤️
Hon har precis hunnit fylla tolv.
Tror inte hon läser så mycket om det på nätet, det kan ju absolut vara en idé att leta lite...
Zewz
9 minuter sedan
Svar: 82
Visningar: 24 106
Barn